کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ملاقات اپل و مقامات ترکیه در خصوص برنامه تبلت برای مدارس

شنیده ها حاکی از آن است که جان کوچ معاون اپل در زمینه آموزش با دولت ترکیه درباره برنامه آنها جهت تهیه تبلت برای ۱۵ میلیون دانش آموز این کشور دیدار داشته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از نارنجی؛ سایت ریاست جمهوری ترکیه عکس و ویدیویی منتشر کرده که گفته می شود متعلق به ملاقات کوچ با عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه است. مک رومور بر اساس یک منبع محلی گزارش می دهد که این ملاقات مربوط به برنامه 4.5 میلیارد دلاری تبلت ترکیه است.



این منبع می گوید: «اپل با علاقه به دنبال این قرارداد است. اما مذاکرات هنوز در دست انجام هستند.» همچنین گفته می شود بخشی از این مذاکرات در خصوص اضافه کردن صفحه کلید اختصاصی ترکی به ابزارهای مجهز به iOS از طرف اپل بوده است.

منبع دیگری حدس می زند که این ملاقات، که اولین دیدار میان اپل و ترکیه در خصوص برنامه تبلت برای آموزش این کشور نیست، کاملا مثبت نبوده است. و مقامات ترکیه از رفتار همانند شهروند درجه دوم اپل ناراضی بوده اند.

به طور اختصاصی، WorldBulletin.net گزارش می دهد که گُل، رئیس جمهور ترکیه از موضوع رسیدن دیر محصولات جدید اپل به ترکیه ناراحت بوده است و از این شرکت خواسته برای تسریع این روند یک اپل استور ویژه در ترکیه راه اندازی کنند.

گزارش ها حاکی از آن است که کوچ از سپردن هر گونه تعهدی در حال حاضر سر باز زده است. اما گفته که به زودی در این خصوص با تیم کوک مدیرعامل اپل گفتگو خواهد کرد.

ترکیه یکی از سریع ترین رشد اقتصادی در میان کشورهای دنیا را دارد و اکنون بیش از دو سال است که به دنبال تولید کننده خوب برای برنامه تبلت خود جهت اهداف آموزشی می گردد.

اولین بار برنامه تبلت این کشور که وعده یک تبلت برای هر دانش آموز را می داد در نوامبر ۲۰۱۰ رسما اعلام شد. سپس دولت در سال گذشته به مذاکره با چند سازنده تبلت های ارزان قیمت اندرویدی پرداخت. در یک مرحله از مذاکرات هم DataWind، سازنده تبلت های ۳۵ دلاری آکاش هند پای میز مذاکرات با دولت ترکیه آمد.

در اولین مرحله آزمایشی از این طرح، سال گذشته دولت ترکیه در همکاری با General Mobile و سامسونگ ۱۲هزار تبلت را در ۵۲ مدرسه توزیع کرد. این بخشی از پروژه ای بود که قرار است به عرضه تبلت در ۴۰هزار مدرسه ختم شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13306 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/11/15 تعداد مشاهده: 1877
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر